Hoe promoot je een blog?

Hoe promoot je een blog?

Promotie zakelijk blog Je hebt jouw blog online staan, jouw eerste berichten staan erop. Dan wil je heel veel bezoekers op jouw blog en jouw bestaande relaties maar ook nieuwe bezoekers naar jouw blog verwijzen. Hoe ga je dit aanpakken? Een aantal acties ter promotie van jouw blog kun je heel eenvoudig en snel ondernemen. Vertel erover Vertel … Lees verder

Tips voor blogposts

Tips voor blogposts

Bloggen  Je hebt een zakelijk blog online staan, en dan? Dan ga je bloggen! Je gaat berichten schrijven die je plaatst op jouw blog. Stukjes wervende tekst, zonder dat je er een directe product- of dienst promotie van maakt. Informerend en als je kunt onderhoudend schrijven voor jouw doelgroep over jou en jouw bedrijf. Moeilijk? Blogposts schrijven  … Lees verder

Hoe onderhoud je een blog?

Hoe onderhoud je een blog?

Zakelijk blog onderhouden  Een zakelijk blog is een heel krachtig middel om bestaande klantrelaties te onderhouden en nieuwe relaties aan te gaan. Een zakelijk blog kan jou als ondernemer helpen je bedrijfsdoelstellingen te behalen. Op een eenvoudige manier en tegen zeer geringe kosten. Klinkt goed toch? Wellicht denk je nu: ”Waar zit dat addertje onder … Lees verder

Hoe zet je een blog op?

Hoe zet je een blog op?

Het opzetten van een zakelijk blog Jij bent die expert die jouw klanten kan helpen. Je hebt besloten om dat via een zakelijk blog jouw bestaande klanten en potentiële nieuwe klanten te informeren. En dan is nu de vraag hoe je een zakelijk blog gaat opzetten. Bepaal je doelgroep Allereerst is natuurlijk van belang dat je weet voor … Lees verder

Wat is een blog?

Wat is een blog?

Een zakelijk blog voor jou als expert Ben jij die expert op jouw vakgebied? Heb jij de kennis, expertise en ervaring om jouw klanten te kunnen helpen? Kun jij ze veel waarde voor hun geld bieden? Dan is een zakelijk blog de ultieme wijze om dit aan jouw klanten te laten weten. Een zakelijk blog kun … Lees verder

Heb jij een expert positie?

Heb jij een expert positie?

Ben jij die expert? Het wordt steeds belangrijker voor jou als ondernemer om aan de klant duidelijk te maken waarom zij bij jou moeten zijn (en niet bij de concurrent). De klant heeft immers de mogelijkheid zich uitgebreid te oriënteren op internet alvorens hij zijn keuze maakt waar hij zijn geld zal besteden. Hoe zorg … Lees verder